Top Gym strucna praksa

Nedostaju vam praktična znanja i veštine u treningu? Top Gym organizuje već treću godinu zaredom STRUČNU PRAKSU.

Stručna praksa se sprovodi uz usmeravanje i kontrolu mentora, koji pred kandidata postavlja zadatke i daje potrebnu literaturu kako bi se nivo znanja i iskustva kandidata unapređivao. Trajanje prakse je 2 meseca, sa mogućnošću produžetka na zahtev kandidata.

https://www.instagram.com/p/BzuwiFdHOg5/

ŽAŠTO STRUČNA PRAKSA?

  • Zato što se praktično iskustvo ne stiče čitanjem knjiga
  • Zato što ćeš imati mentora koji usmerava tvoj razvoj
  • Zato što ćeš učestvovati u treninzima sportista i rekreativaca
  • Zato što ćeš raditi treninge sa pojedincima i sa sportskim timom
  • Zato što je Trening centar Top Gym jedan od vodećih trenažnih centara u Srbiji i šire
  • Zato što ćeš dobiti najnoviju i najkvalitetniju literaturu u oblasti trenažnog procesa u svetu
  • Zato što ćeš imati priliku da prisustvuješ Top Academy seminarima

Detaljne info u vezi stručne prakse možete naći na ovom linku.

Bojan 

Sva prava zadržana. Nijedan deo ovog teksta se ne može samovoljno umnožavati bilo kakvim putem bez podnesene potvrde i dopusta od strane autora. 

Top Gym seminar – Trening rehabilitacije prednjih ukrštenih ligamenata kolena

Novi Top Academy seminar: Trening rehabilitacije prednjih ukrštenih ligamenata kolena! Broj povreda kolena se ne smanjuje već vremenom raste iako trenažne tehnologije napreduju. Zato radite rehabilitaciju povreda kvalitetno i uspešno.

Na seminaru ćete saznati:

  • Testovi za procenu stanja kolena
  • 6 faza oporavka od povrede
  • Progresija vežbi za jačanje mišića oko kolena i kuka
  • Vantrenažne metode oporavka
  • Metode i vremenski rokovi za vraćanje punih amplituda
  • Pliometrijski metod u procesu oporavka

Prijave za seminar su na ovom linku.

Bojan 

Sva prava zadržana. Nijedan deo ovog teksta se ne može samovoljno umnožavati bilo kakvim putem bez podnesene potvrde i dopusta od strane autora. 

Bol u ledjima i neutralna kicma

Bol u leđima je veoma česta pojava i stručnjaka za ovu oblast je sve više. Jedan od najpoznatijih osoba koji se bavi tom oblašću je Stuart McGill. Njegovi principi rada sa osobama koje imaju bol u donjem delu leđa su efikasni i zasnivaju se na održavanju neutralne pozicije kičme u što više pokreta i pozicija. Ono što je bitno, a ne uzima se u obzir kada se radi sa zdravim osobama je da kičma ne treba ili čak ne sme samo da bude u neutralnoj poziciji, već u što više različitih i to čak sa opterećenjem.

Poštovaoci lika i dela gore pomenutog ovo ne uzimaju u obzir. Oni zdrave osobe treniraju kao da su bolesni ili povređeni, što je KATASTROFALNO.

Poslušajte šta o tome ima da kaže sjajni Cristopher Sommer (bivši rener gimnastičke reprezentacije SAD).

Kičma ako je zdrava mora i treba da se savija u svim ravnima i vežbe kao što je Jefferson Curl nisu opasne, već veoma korisne ako se rade pravilno.

Jefferson Curl
Vežba – Jefferson curl

Nije tačno sve što kažu autoriteti, čak šta više često pričaju i pišu gluposti.

Bojan 

Sva prava zadržana. Nijedan deo ovog teksta se ne može samovoljno umnožavati bilo kakvim putem bez podnesene potvrde i dopusta od strane autora. 

Bol pri izvodjenju sklekova

Limitirajući faktora za izvođenje pojedinih vežbi ne mora biti deficit u snazi već nepripremljenost pasivnih stabilizatora zglobova (ligamenata i tetiva). U tim situacijama se često javlja bol koji onemogućava nastavak izvođenja pokreta ili progresiju opterećenja. Jedan od primera je bol u zglobovima ručja pri izvođenju sklekova.

Bol u zglobovima ručja

Pri poziciji upora ugao između šake i podlaktice je oko 90°. Za neutrenirane osobe ova pozicija može da predstavlja problem jer ligamenti i tetive oko zglobova ručja nisu adaptirane na sile pritiska pod tim uglovima, što stvara bol. Posebno kod osoba ženskog pola, koje najčešće imaju dobru pokretljivost u zglobovima ali ne i snagu u tim amplitudama. Rešenje je ne menjati vežbu i tražiti alternativna rešenja, nego ojačati zglobove u krajnjim amplitudama. I to ovim vežbama.

Prikazane vežbe su osnavni nivo, od kojeg treba krenuti. A nastaviti sa sporim progresivnim povećanjem opterećenja do pozicije skleka.

Za dodatne informacije posetite Trening centar Top Gym, na Autokomandi ili Novom Beogradu.

Bojan 

Sva prava zadržana. Nijedan deo ovog teksta se ne može samovoljno umnožavati bilo kakvim putem bez podnesene potvrde i dopusta od strane autora. 

Koleno: prevencija i rehabilitacija

Bez obzira što medicina i tehnologija treninga neprestano napreduju broj povreda prednjih ukrštenih ligamenata kolena se povećava. Takođe, broj fizioterepeuta i trenera koji vode proces rehabilitacije od povreda ili preventivne treninge je sve veći. Ono što me zabrinjava je to što taj posao rade nepotpuno.

Koji tip vežbi prevencije je adekvatan za sportiste koji rade ovakve kretnje?

Da li je ovaj čučanj najbolji izbor….

….. za sportiste koji u strukturi kretnji sporta kojim se bave imaju ovakve pokrete?

Obratite pažnju na položaj kolena

NIJE!! Jer se zglobovi moraju progresivno trenirati u pozicijama koje su rizične od povreda, tj. u kojima se povrede najčešće defavaju. Na videima koji slede su primeri vežbi.

View this post on Instagram

Workout ⚡

A post shared by TOP GYM Trening Centar (@topgym_beograd) on

Za više primera i kvalitetnu progresiju opterećenja posetite Top Academy seminare.

Bojan 

Sva prava zadržana. Nijedan deo ovog
teksta se ne može samovoljno umnožavati bilo kakvim putem bez podnesene potvrde
i dopusta od strane autora.

Specijalista za fizicku pripremu / Strength and Conditioning Coach