Top Gym seminar – Zablude o pravilnoj ishrani i funkcionalnom treningu

Trenirate gojazne osobe? Ovo je idealan seminar za vas. Spoj ishrane i treninga daje najbolje rezultate u treningu gojaznih osoba. Zabluda o ishrani i treningu je mnogo, zato ćemo na seminaru RAZBITI SVE ZABLUDE. O ishrani priča fascinantna Dr.sc med. TATJANA MRAOVIĆ, najbolji doktor dijetolog u Srbiji.

Na seminaru ćete saznati:

  • Šta (ni)je pravilna ishrana?
  • Uticaj na zdravlje nasumičnih dijeta
  • Navike u ishrani opasne po zdravlje
  • Koliko je funkcionalni trening (ne)efikasan?
  • Poenta funkcionalnog treninga je…
  • Kriterijumi za izbor vežbi i individualizacija u treningu
https://www.instagram.com/p/B2Ztb68p4sc/

Prijave za seminar su na ovom linku.

Bojan 

Sva prava zadržana. Nijedan deo ovog teksta se ne može samovoljno umnožavati bilo kakvim putem bez podnesene potvrde i dopusta od strane autora. 

Valgus polozaj nece unistiti vasa kolena

Valgus položaj kolena već dugo godina se smatra rizičnim za povredu kolena, posebno prednjih ukrštenih ligamenata kolena. Ali da li je to tačno?

Lokomotorni aparat ima veliku adaptabilnu moć. Zato će se adaptirati na pokrete koji se često ponavljaju. Ako je to čest valgus kolaps kolena, adaptiraće se na to. Pogledajte video!

https://www.instagram.com/p/B2cZW0BjcTi/

Ako Jordan i Harden to rade, to ne može biti loše 🙂 Tačnije, valgus kolaps kolena nije sam po sebi loš, kao ni bilo koji drugi pokret ljudskog tela. Loše je biti nepripremljen na pokrete i sile koje se generišu u sportu kojim se baviš ili u pokretima koje ponavljaš svaki dan. Ako tvoji zglobovi mogu da izdrže sile kojima su izloženi do povrede neće doći, te zato ni valgus kolaps ni bilo koji drugi pokret nije problematičan.

Bojan 

Sva prava zadržana. Nijedan deo ovog teksta se ne može samovoljno umnožavati bilo kakvim putem bez podnesene potvrde i dopusta od strane autora. 

Top Gym strucna praksa

Nedostaju vam praktična znanja i veštine u treningu? Top Gym organizuje već treću godinu zaredom STRUČNU PRAKSU.

Stručna praksa se sprovodi uz usmeravanje i kontrolu mentora, koji pred kandidata postavlja zadatke i daje potrebnu literaturu kako bi se nivo znanja i iskustva kandidata unapređivao. Trajanje prakse je 2 meseca, sa mogućnošću produžetka na zahtev kandidata.

https://www.instagram.com/p/BzuwiFdHOg5/

ŽAŠTO STRUČNA PRAKSA?

  • Zato što se praktično iskustvo ne stiče čitanjem knjiga
  • Zato što ćeš imati mentora koji usmerava tvoj razvoj
  • Zato što ćeš učestvovati u treninzima sportista i rekreativaca
  • Zato što ćeš raditi treninge sa pojedincima i sa sportskim timom
  • Zato što je Trening centar Top Gym jedan od vodećih trenažnih centara u Srbiji i šire
  • Zato što ćeš dobiti najnoviju i najkvalitetniju literaturu u oblasti trenažnog procesa u svetu
  • Zato što ćeš imati priliku da prisustvuješ Top Academy seminarima

Detaljne info u vezi stručne prakse možete naći na ovom linku.

Bojan 

Sva prava zadržana. Nijedan deo ovog teksta se ne može samovoljno umnožavati bilo kakvim putem bez podnesene potvrde i dopusta od strane autora. 

Top Gym seminar – Trening rehabilitacije prednjih ukrštenih ligamenata kolena

Novi Top Academy seminar: Trening rehabilitacije prednjih ukrštenih ligamenata kolena! Broj povreda kolena se ne smanjuje već vremenom raste iako trenažne tehnologije napreduju. Zato radite rehabilitaciju povreda kvalitetno i uspešno.

Na seminaru ćete saznati:

  • Testovi za procenu stanja kolena
  • 6 faza oporavka od povrede
  • Progresija vežbi za jačanje mišića oko kolena i kuka
  • Vantrenažne metode oporavka
  • Metode i vremenski rokovi za vraćanje punih amplituda
  • Pliometrijski metod u procesu oporavka

Prijave za seminar su na ovom linku.

Bojan 

Sva prava zadržana. Nijedan deo ovog teksta se ne može samovoljno umnožavati bilo kakvim putem bez podnesene potvrde i dopusta od strane autora. 

Bol u ledjima i neutralna kicma

Bol u leđima je veoma česta pojava i stručnjaka za ovu oblast je sve više. Jedan od najpoznatijih osoba koji se bavi tom oblašću je Stuart McGill. Njegovi principi rada sa osobama koje imaju bol u donjem delu leđa su efikasni i zasnivaju se na održavanju neutralne pozicije kičme u što više pokreta i pozicija. Ono što je bitno, a ne uzima se u obzir kada se radi sa zdravim osobama je da kičma ne treba ili čak ne sme samo da bude u neutralnoj poziciji, već u što više različitih i to čak sa opterećenjem.

Poštovaoci lika i dela gore pomenutog ovo ne uzimaju u obzir. Oni zdrave osobe treniraju kao da su bolesni ili povređeni, što je KATASTROFALNO.

Poslušajte šta o tome ima da kaže sjajni Cristopher Sommer (bivši rener gimnastičke reprezentacije SAD).

Kičma ako je zdrava mora i treba da se savija u svim ravnima i vežbe kao što je Jefferson Curl nisu opasne, već veoma korisne ako se rade pravilno.

Jefferson Curl
Vežba – Jefferson curl

Nije tačno sve što kažu autoriteti, čak šta više često pričaju i pišu gluposti.

Bojan 

Sva prava zadržana. Nijedan deo ovog teksta se ne može samovoljno umnožavati bilo kakvim putem bez podnesene potvrde i dopusta od strane autora. 

Specijalista za fizicku pripremu / Strength and Conditioning Coach