Knjiga na dar 2: Designing Strength Training Programs and Facilities

knjiga_na_dar_smart_movement

Drage kolege treneri koji ovo čitate, ako i dalje sastavljate program treninga snage za svoje sportiste po principu: „grudi – biceps, leđa – triceps, ramena – noge”, potpuno vas je pregazilo vreme i verovatno radite svoj posao u mraku već petnaest godina. Probudite se, ovo je 2014. godina. Na gore pomenuti način se periodizacija treninga snage ne radi već više od jedne decenije.

Kada pročitate knjigu: Designing Strength Training Programs and Facilities, sve će vam biti mnogo jasnije.

Designing_Strength_Training_Programs_and_Facilities_mike_boyle

Autor knjige je Michael Boyle, jedan od najboljih i najinovativnijih trenera koji se bave fizičkom pripremom na svetu. Ako za njega niste čuli pravo je vreme da potražite šta je sve napisao i radio u poslednjih 10 godina. Čitajući ovu knjigu možete saznati mnogo praktičnih saveta na šta treba da obratite pažnju dok pravite sopstvenu teretanu. Ovi saveti iz prvog poglavlja, su mi mnogo pomogli kada smo Mladen i ja otvarali Top Gym. Zatim, na šta sve treba da obratite pažnju kada koncipirate program treninga za sportiste, koliko traju pauze između serija i vežbi, brzina izvođenja vežbi, značaj razvoja snage mišića nogu vežbama na jednoj nozi i još mnogo toga.

Knjigu možete preuzeti klikom na ovaj link.

Uživajte u čitanju!

Bojan