Top Gym seminar – Uloga testiranja u funkcionalnom treningu

ISLAND OF YOUR DREAMS

TOP GYM Trening centar 04. marta 2017. počinje seriju seminara. Prvi u nizu pod nazivom ULOGA TESTIRANJA U FUNKCIONALNOM TRENINGU, održaće se u prostorijama Top Gym-a, ul. Borisavljevićeva 6 (Autokomanda, Beograd).

Šta možete naučiti na seminaru:

  • 7 testova funkcionalnosti: FUNCTIONAL MOVEMENT SCREEN (FMS)
  • Merenje aktivne i pasivne amplitude pokreta
  • Identifikacija asimetrija desne i leve strane tela
  • Korekcija kompenzatornih pokreta
  • Korektivne vežbe

Za prijave do 15.02.2017. obezbedili smo popust od 15%. Nudimo posebne pogodnosti za studente.

Prijavite se na fit.topgym@gmail.com Broj mesta je ograničen!!!

Svi detalji i dodatne informacije nalaze se na ovom linku.

Bojan

Sva prava zadržana. Nijedan deo ovog teksta se ne može samovoljno umnožavati bilo kakvim putem bez podnesene potvrde i dopusta od strane autora.

Top Gym studentska praksa

topgym-praksa

Trening centar Top Gym, jedan je od najuspešnijih centara za funkcionalni trening u Srbiji, raspisuje konkurs za dvomesečnu plaćenu praksu za mlade talente iz oblasti FUNKCIONALNOG TRENINGA. Rok za prijave je 15. februar.

Praksa je pažljivo osmišljena kao kombinacija individualnog mentorstva i samostalnog rada sa pojedincima i sportskim ekipama. Cilj je da, u planiranom periodu, studenti steknu što više znanja i iskustva, probaju najnovije alate i tehnologije iz trening industrije i upoznaju se sa značajem testiranja.

“Želimo da podelimo svoje vreme i znanje sa vrednim i talentovanim ljudima u Srbiji kako bismo im pomogli da steknu praktično iskustvo i prošire vidike. Svi članovi našeg tima studirali su na Fakultetu sporta i fizičkog vaspitanja i svojom stručnošću i inovativnošću doprinose da Top Gym bude na čelu industrije”, kaže Bojan Avramović, jedan od osnivača kompanije.

Nakon perioda selekcije koji će trajati od 16. do 23. februara, najbolji kandidati će svoju dvomesečnu praksu početi od 1. marta.

“Ukoliko studenti na završnim godinama ili master studijama Fakulteta sporta i fizičkog vaspitanja i srodnih fakulteta, imaju osnovno znanje iz teorije i tehnologije treninga, strast prema sportu, pozivamo ih da se pridruže našem timu i iskuse kako izgleda primeniti svoje znanje i uticati na motoričke sposobnosti klijenata različite starosne dobi”, kaže Mladen Opačić suosnivač Top Gym-a.

Zainteresovani studenti bi CV i motivaciono pismo trebali da pošalju na fit.topgym@gmail.com do zatvaranja konkursa. Više informacija možete saznati na klikom na ovaj link.

Bojan

Sva prava zadržana. Nijedan deo ovog teksta se ne može samovoljno umnožavati bilo kakvim putem bez podnesene potvrde i dopusta od strane autora.

Prevencija povreda skocnog zgloba

prevencija-povreda-skocnog-zgloba

Kontrolu položaja cele noge rade mišići oko zgloba kuka. Nestabilna noga znači i velika verovatnoća od povrede skočnog zgloba, posebno izvrtanje skočnog zgloba. Mišići stopala i oko skočnog zgloba kompenzuju nestabilnost cele noge. Kada to više ne mogu da rade, dolazi do povrede. Zato prevencija povreda skočnog zgloba znači konstantna aktivacija i jačanje mišića stabilizatora kuka. To su pre svega vežbe na jednoj nozi.

single-leg-vezbe

Primeri vežbi sa odlično prikazanom tehnikom izvođenja

Pritom, imajte u vidu i ovo. Vežbe stabilizacije ne znače cirkusko balansiranje na raznim fitnes rekvizitima. Već tehnički pravilno izvođenje vežbi na stabilnoj podlozi. Kod naprednih vežbača vežbe se mogu raditi na nestabilnoj podlozi.

glupe-balans-vezbe

Ovako se ne smanjuje rizik od povrede već povećava

Jedna noga je uvek stabilnija od druge. U skladu sa tim broj ponavljanja po seriji prilagodite tako da odnos ponavljanja bude 1:2 ili 2:3 na račun manje stabilne noge.

Bojan

Sva prava zadržana. Nijedan deo ovog teksta se ne može samovoljno umnožavati bilo kakvim putem bez podnesene potvrde i dopusta od strane autora.