Najbolja vezba za rotatore ramena

Mišići rotatori ramena koji čine rotatornu manžetnu najčešće se povređuju kada su u pitanju povrede ramena. Iz prethodnih postova ste mogli da saznate da često nisu ovi mišići osnovni uzrok povrede, već zbog kompenzatorne uloge koju vrše, stradaju i kada preostali mišići oko zgloba ramena ne rade sinhronizovano.

Mišići rotatorne manžetne

Princip u treningu koji od nedavno dobija pravi smisao i značaj je da je mišiće potrebno jačati u krajnjim amplitudama pokreta. Pozitivni efekti toga su:

  • Bolja kontrola pokreta u krajnjim amplitudama,
  • Smanjen rizik od povreda i
  • Povećanje opsega pokreta.

Predstavljam vam izvanredan način kako možete jačati rotatore ramena kroz ceo opseg pokreta. Napominjem da je prikazana vežba napredna i treba da se radi u poslednjim fazama rehabilitacionog procesa ako je rame već bilo povređeno ili kao preventivna vežba, takođe nakon bazičnih vežbi.

Obratite pažnju na pravilnu tehniku izvođenja vežbe u svim fazama što je autor fenomenalni Ido Portal već naglasio u tekstu.

Probajte… čekam vaše komentare.

Bojan

Sva prava zadržana. Nijedan deo ovog teksta se ne može samovoljno umnožavati bilo kakvim putem bez podnesene potvrde i dopusta od strane autora.

Top Gym seminar – Kreiranje programa u personalnom treningu

Kreiranje programa treninga je nauka, sprovođenje treninga je umetnost. Saznajte šta se stoji iza rezultata koje postižu najbolji treneri u oblasti fitnesa na seminaru u organizaciji Trening centra Top Gym. Uživaćete u informacijama kao što su: kako u odnosu na ciljeve klijenta kreirati program treninga, na osnovu kojih kriterijuma određivati trenažno opterećenje, koje vežbe dolaze u obzir, a koje ne i još mnogo toga… Na poznatoj adresi Trening centra Top Gym, ul. Borisavljevićeva 6, Autokomanda, Beograd. Čekamo vas na najnovijim informacijama iz oblasti fitnesa.

Program seminara (4 sata)

  • 00.00 – 00.10: Registracija polaznika
  • 00.10 – 00.55: Definisanje kriterijuma po kojima se vrši individualizacija programa treninga (T)
  • 00.55 – 01.00: Pauza
  • 01.00 – 01.40: Klasifikacija i demonstracija vežbi (P)
  • 01.40 – 02.00: Pauza
  • 02.00 – 03:30: Kreiranje programa treninga i razjašnjavanje principa koji su preduslovi za maksimalne trenažne efekte (P)
  • 03.30 – 04.00: Diskusija, rezime, podela sertifikata

T – teorija / P – praksa

Promo period je do 10. septembra 2018. sa cenom 3995 rsd. Puna cena  seminara je 4700 rsd. Za studente imamo posebnu cenu – 4100 rsd.

Način registracije i uplate

  • Poslati e-mail na seminar@topgym.rs (ime i prezime, br. telefona, e-mail, naziv seminara)
  • U roku od 3 dana od e-mail prijave izvršiti uplatu na žiro račun 125000000182289192 (svrha uplate – članarina)
  • Rok za slanje prijava je 7 dana do početka seminara. Prijave poslate posle naznačenog roka neće biti prihvaćene

Obratite pažnju i na ovo:

  • Seminar je praktičnog karaktera i polaznici treba da ponesu čistu sportsku odeću i obuću.
  • Na seminar je potrebno doći 10 min pre početka, zbog registracije učesnika.
  • Po završetku seminara svaki od polaznika dobija sertifikat.
  • Minimalan broj polaznika za seminar je 6, a maksimalan 15 polaznika.

U cenu je pored prisustva na seminaru i prilike da naučite kako se kreiraju programi treningakada radite 1 na 1, uključena i godišnja članarina u internoj Facebook grupi gde se edukacija nastavlja i dele najkvalitetnije informacije iz fitnes indrustrije i sporta.

Dodatne informacije se nalaze na ovom linku.

Bojan

Sva prava zadržana. Nijedan deo ovog teksta se ne može samovoljno umnožavati bilo kakvim putem bez podnesene potvrde i dopusta od strane autora.