Trening u Beogradu

Trening postaje sastavni deo svakodnevnice ljudi koji brinu o svom zdravlju, posebno u gradovima kao što su Beograd, Novi Sad itd. Ljudi se u velikim gradovima manje kreću i veći deo vremena provode u kolima. I oni koji imaju svest o značaju fizičke aktivnosti počinju sa treniranjem.

Najbitniji princip kada je u pitanju trenažni proces je KONTINUITET. Zato kada birate mesto gde ćete raditi treninge uzmite u obzir da tamo treba da dođete i kada je pao veliki sneg, nema uvek mesta za parkiranje, u danima kada je velika gužva u Beogradu.

Izbor trenažnih programa je veliki. Pilates, joga, crossfit, klasično vežbanje u teretani, borilački sportovi, trčanje itd. Ne postoji idealan izbor, jer su afiniteti ljudi različiti i svako treba da vežba na način koji voli i koji mu odgovara. Ono što treba imati u vidu je: DA LI JE VAŠ MIŠIĆNO-ZGLOBNI SISTEM SPREMAN ZA TIP TRENINGA KOJI PREFERIRATE?

Trening na Novom Beogradu

Ako je odgovor na pitanje NE, imam rešenje za vas. Na Novom Beogradu se uskoro otvara Trening centar Top Gym. Osnovna specifičnost treninga u Top Gym-u je što se usmereno i progresivno tretiraju sve mišićne grupe prvo u osnovnim ravnima a zatim i u ekstremnim, tokom kojih se najčešće dešavju povrede. Takodje, tretiraju zglobovi na sistematičan način kako bi bili adaptirani na trenažna opterećenja u ekstremnim slučajevima, kao što su padovi, proklizavanja i sl.

Za više informacija o Trening centru Top Gym i treninzima pozovite broj 065-2493-782 ili na mail fit.topgym@gmail.com

Bojan 

Sva prava zadržana. Nijedan deo ovog teksta se ne može samovoljno umnožavati bilo kakvim putem bez podnesene potvrde i dopusta od strane autora. 

Visezglobne vezbe su mnogo cool

Trend zvani FUNKCIONALNI TRENING zapljusnuo je fitnes kulturu Srbije pre oko 2-3 godine i mnogo trenera se preko noći preobratilo iz kategorije treniranja grudi-biceps i leđa-truceps u Funkcionalne trenere. To je odlično jer pokazuje napredak u odnosu na davna vremena. Ono što treba imati u vidu je da nije ni sve ranije bilo loše i rađeno loše, niti je sada sve sjajno i besprekorno.

Govorimo trendu koje je nedavno postao aktuelan, trajaće neko vreme i zameniće ga neki drugi trend… Kao na primer EMS trening ili slično.

Fitnes trendovi 80ih i 90ih

Verovatno se smejete fitnes trendovima od pre 30 godina, budite sigurni za 20-30 godina smejaćemo se funkcionalnom treningu. Jedna od osnovnih karakteristika fukcionalnog treninga su višezglobne vežbe koje se izvode sa opterećenjem šipke, bučica, ketlbela itd. U kojoj meri se višezglobnim vežbama mogu korigovati deficiti koji postoje na nivou pojedinačnog zgloba? Veoma malo! Klijent kada dodje na prvi trening najčešće nema adekvatan nivo mobilnosti u zglobovima, nema dovoljan nivo kontrole pokreta kicmenog stuba, međumišićna koordinacija nije perfektna. I kada tom klijentu date višezglobne vežbe ne izvodi ih sve perfektno.

Ne mislite valjda da ćete čučnjem dovoljno uticati na uspostavljanje adekvatne unutrašnje i spoljašnje rotacije u kolenu. Ukoliko ne povratite te amplitude klijetni su u riziku od povrede ligamenata kolena. Kada koleno ne funkcioniše dobro pri izolovanim pokretima, neće ni pri složenim. Da li ćete zgibovima na pravi način uticati da lopatica pravovremeno klizi preko grudnog koša prilikom flexije i extenzije ramena. Ako međumišićna koordinacija nije dobra jedna ruka će da vuče jače a na drugoj ruci će se brže zamarati rotatori ramena. Kada lopatica ne funkcioniše dobro pri izolovanim pokretima, neće ni pri složenim.

Ove i slične situacije MORAJU da se koriguju izolovano! Višezgobne vežbe imaju ograničen trenažni efekat u ovakvim slučajevima.

Zato kritički sagledajte principe, metode, sredstva u treningu i izaberite najbolje u odnosu na trenažne ciljeve.

Bojan

Sva prava zadržana. Nijedan deo ovog teksta se ne može samovoljno umnožavati bilo kakvim putem bez podnesene potvrde i dopusta od strane autora.

Top Gym seminar – Kako napraviti bateriju testova u fitnesu

Osnovni preduslov da bi se pratio trenažni proces je da se periodičnim testiranjem meri progresija ili regresija sposobnosti na kojima se radi tokom treninga. Baterije testova sa kojima ćete biti upoznati na ovom seminaru biće lake za sprovođenje, sa veoma malo opreme i daju fenomenalne rezultate tj. na osnovu njih možete kvalitetno da pratite napredak svojih klijenata po različitim kategorijama. Razrešićemo dileme po kojim kriterijumima je potrebno praviti bateriju testova, koliko testova treba da sadrži, kako upotrebiti dobijene podatke i još mnogo toga. Očekujemo vas 6. aprila 2019.

Program seminara (4 sata)

  • 00.00 – 00.10: Registracija polaznika
  • 00.10 – 00.55: Kriterijumi i pravila po kojima se pravi testiranje u fitnesu (T)
  • 00.55 – 01.00: Pauza
  • 01.00 – 01.40: Testovi za merenje pokretljivosti i snage (P)
  • 01.40 – 02.00: Pauza
  • 02.00 – 03:30: Antropometrija i motorni obrasci pokreta – od prostog ka složenom (P)
  • 03.30 – 04.00: Diskusija, rezime, podela sertifikata

T – teorija / P – praksa

Promo period je do 9. marta 2019. sa cenom 5015 rsd. Puna cena  seminara je 5900 rsd. Za studente imamo posebnu cenu – 5200 rsd.

Način registracije i uplate

  • Poslati e-mail na seminar@topgym.rs (ime i prezime, br. telefona, e-mail, naziv seminara)
  • U roku od 3 dana od e-mail prijave izvršiti uplatu na žiro račun 150000000186199786 (svrha uplate – članarina)
  • Rok za slanje prijava je 7 dana do početka seminara. Prijave poslate posle naznačenog roka neće biti prihvaćene

Obratite pažnju i na ovo:

  • Seminar je praktičnog karaktera i polaznici treba da ponesu čistu sportsku odeću i obuću.
  • Na seminar je potrebno doći 10 min pre početka, zbog registracije učesnika.
  • Po završetku seminara svaki od polaznika dobija sertifikat.
  • Minimalan broj polaznika za seminar je 6, a maksimalan 15 polaznika.

U cenu je pored prisustva na seminaru i prilike da naučite po kojim kriterujumima i na koji način da testirate klijente u fitnesu, uključena i godišnja članarina u internoj Facebook grupi gde se edukacija nastavlja i dele najkvalitetnije informacije iz fitnes indrustrije i sporta.

Dodatne informacije se nalaze na ovom linku.

Bojan 

Sva prava zadržana. Nijedan deo ovog
teksta se ne može samovoljno umnožavati bilo kakvim putem bez podnesene potvrde
i dopusta od strane autora.