Plan treninga za sportiste

Lepo je videti kako nivo znanja i obučenosti trenera raste u oblasti fitnesa u Srbiji. Nažalost to nije slučaj sa kondicionim trenerima u sportu. Stručni su retki, a većina pravi greške i kod osnovnih principa u treningu. Ono što je najočiglednije je da nemaju plan rada ni za pojedinačni trening, a ni za duže trenažne cikluse.

Klikom na ovaj link, otvarate članak koji je fenomenalan primer trodnevnog plana treninga za sportiste, u kojem su objašnjeni najbitniji elementi:

  • Šta sve treba da se radi
  • Koliko da se radi
  • Koje vežbe
  • Kojim redosledom
  • I sve na jednom mestu

Autor teksta je dobro poznati Mike Boyle koji je toliko pojednostavio svoj sistem treninga i način prezentacije da mogu lako da ga razumeju i vežbači.

Bojan

Sva prava zadržana. Nijedan deo ovog teksta se ne može samovoljno umnožavati bilo kakvim putem bez podnesene potvrde i dopusta od strane autora.

Top Gym seminar – Razvoj kinestetske i proprioceptivne svesti kod rekreativnih vezbaca

Kako i na koji način principe, metode i vežbe „proprioceptivnog treninga“ implementirati na dinamičan i zabavan način, u trenažni proces rekreativaca, a podjednako i sportista. Problemi razumevanja ove vrste treninga usko su povezani sa problemima razumevanja „funkcionalnog treninga“, jer kao što svaki trening je u funkciji onoga što razvija, tako i svaki trening može biti sagledan kroz kontekst razvoja „proprioceptivnog i kinestetskog osećaja“. Ovde je neophodno dobro razumeti da svaka vežba stimuliše proprioceptore, ali različite vežbe različito afektiraju CNS. Ukoliko „proprioceptivni trening“, stavimo u kontekst pravilnog izvođenja vežbi, dinamičnog učenja istih, progresivnog koordinacionog usavršavanja, ili čak u kontekst „vežbi sa kojima postajemo svesniji jednih delova tela u odnosu na druge delove, u statičkom položaju ili kretanju“, onda možemo pričati o razvoju „kinestetske i proprioceptivne svesti“. Gost predavač: Dr Ivan Marović. Očekujemo vas 23. februara 2019.

Program seminara (4 sata)

  • 00.00 – 00.10: Registracija polaznika
  • 00.10 – 00.45: Balans i propriocepcija – svaka vežba balansa može biti i proprioceptivna vežba, dok obrnuto ne važi, zašto? (Ivan Marović) /T/
  • 00.45 – 00.50: Pauza
  • 00.50 – 02.10: Metode učenja i korekcije izvođenja kinestetskih vežbi – „vežbe u virtualno zatvorenom kinetičkom lancu“ (Ivan Marović) /P/
  • 02.10 – 02.30: Pauza
  • 02.30 – 03:30: Razvoj kinestetske svesti u pokretima kičmenog stuba i stopala (Bojan Avramović i Mladen Opačić) /P/
  • 04.30 – 05.00: Diskusija, rezime, podela sertifikata

T – teorija / P – praksa

Promo period je do 26. januara 2019. sa cenom 5015 rsd. Puna cena  seminara je 5900 rsd. Za studente imamo posebnu cenu – 5200 rsd.

Način registracije i uplate

  • Poslati e-mail na seminar@topgym.rs (ime i prezime, br. telefona, e-mail, naziv seminara)
  • U roku od 3 dana od e-mail prijave izvršiti uplatu na žiro račun 150000000186199786 (svrha uplate – članarina)
  • Rok za slanje prijava je 7 dana do početka seminara. Prijave poslate posle naznačenog roka neće biti prihvaćene

Obratite pažnju i na ovo:

  • Seminar je praktičnog karaktera i polaznici treba da ponesu čistu sportsku odeću i obuću.
  • Na seminar je potrebno doći 10 min pre početka, zbog registracije učesnika.
  • Po završetku seminara svaki od polaznika dobija sertifikat.
  • Minimalan broj polaznika za seminar je 6, a maksimalan 15 polaznika.

U cenu je pored prisustva na seminaru i prilike da naučite zašto su vežbe koje su dobile prefiks „proprioceptivne“ imaju značajnu ulogu u rehabilitaciji i prevenciji povreda, uključena i godišnja članarina u internoj Facebook grupi gde se edukacija nastavlja i dele najkvalitetnije informacije iz fitnes indrustrije i sporta.

Dodatne informacije se nalaze na ovom linku.

Bojan 

Sva prava zadržana. Nijedan deo ovog
teksta se ne može samovoljno umnožavati bilo kakvim putem bez podnesene potvrde
i dopusta od strane autora.

Vezba za svaki dan

Pisanje programa treninga je kombinacija nauke i umetnosti. Što više znanja trener ima programi su sve jednostavniji. Kao kada gledate Bryant-a kako igra košarku, deluje veoma prosto. Oslobođeno suvišnih pokreta u idealnom tajmingu.

Prilikom pisanja programa dobro je imati u vidu sledeći princip: AKO JE VAŽNO, RADI SVAKI DAN (TRENING). Kada na osnovu testiranja identifikujete probleme koje treba rešavati, radite na njima svaki trening. Ako je npr. zgib vežba kojom smatrate da ćete rešiti uočeni problem kod vežbača, zgibovi treba da su deo svakog treninga. Bukvalno, svaki dan treba da se rade.

Zašto? Zato što trener treba da ima jasan cilj. I jer je potreban adekvatan trenažni stimulus na lokomotorni i nervni sistem po jedinici vremena da bi se telo adekvatno adaptiralo na trenažni stres.

Bojan

Sva prava zadržana. Nijedan deo ovog teksta se ne može samovoljno umnožavati bilo kakvim putem bez podnesene potvrde i dopusta od strane autora.

Knjiga o treningu koja pomera granice

Retke su knjige koje imaju potencijal da naprave revoluciju u nekoj oblasti a posebno u treningu. Posle stotina knjiga o treningu, pokretu, sportu, fitnesu, vežbanju… pročitao sam jednu koja me je raspametila, a pritom je pisana na srpskom jeziku i autor je jedan od najboljih stručnjaka u oblasti nauke na koju se oslanja fitnes i fizička priprema sportista… IVAN MAROVIĆ.

Knjiga pod nazivom KA SAVRŠENOM POKRETU, će vas raspametiti. Čitaćete je nekoliko puta (kao i ja) kako bi upili sve što je napisano. Nakon čitanja ove knjige, način na koji vodim i kontrolišem trenažni proces se promenio.

Kada sam pročitao knjigu, osećaj je bio WWWOOOOOOWWWW.

Više o knjizi na linku. Bravo Ivane!!!

Bojan

Sva prava zadržana. Nijedan deo ovog teksta se ne može samovoljno umnožavati bilo kakvim putem bez podnesene potvrde i dopusta od strane autora.

Osnovno pravilo za razvoj sile

Tehnologija razvoja fizičke pripreme u sportu i fitnesu se kontinuirano menja, ali osnovni principi definisani pre više od pola veka ostaju temelj bez kojeg se ne može. Nedavno sam čuo fenomenalan savet od neprevaziđenog Pavel Tsatsouline. Ovo što on kaže u videu koji sledi je kamen temeljac razvoja sile, kako danas tako i zauvek.

Primenite ovo pravilo u treningu svojih klijenata i bićete svedoci fenomenalnih rezultata koje će postići.

Ako imate dileme o tome kako da vežbate samostalno ili trenirate svoje klijente Trening centar Top Gym vam stoji na raspolaganju.

Bojan

Sva prava zadržana. Nijedan deo ovog teksta se ne može samovoljno umnožavati bilo kakvim putem bez podnesene potvrde i dopusta od strane autora.

Specijalista za fizicku pripremu / Strength and Conditioning Coach